50% ledig vikariat som saksbehandler ved servicekontoret

Det er ledig sykevikariat 50% med mulighet for utvidelse fra snarest, som saksbehandler på kommunehuset i Gjemnes kommune.

Vikariatet går til 31.12.2019

Den ansatte vil ha servicekontoret på kommunehuset som sin arbeidsplass.

Hovedoppgaver

  • Enklere saksbehandling
  • Sentralisert post- og arkivskanning
  • Kommunens arkiv
  • Publikumsbetjening og informasjon
  • Oppdatering av kommunens Facebook og hjemmeside
  • Tilleggsoppgaver ved behov

     

Kvalifikasjonskrav

  • Gjerne høgskole- eller universitetsutdanning, men relevant erfaring med saksbehandling og arkiv kan kompensere for utdanningskravet
  • Gode datakunnskaper
  • Utadvendt og positiv innstilling
  • Selvstendig og fleksibel
  • Gode samarbeidsevner
  • Positiv til varierte arbeidsoppgaver
  • Personlige egenskaper/egnethet/erfaring vil bli vektlagt

     

Vi kan tilby

- varierte og interessante arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø, med gode muligheter til å ta    initiativ og skape positiv utvikling for kommunen.

- Pensjon i KLP

- Lønn etter avtale

- Tiltredelse: Snarest

 

Søknadsfrist: 13.06.2019
Til søknadsskjema

For spørsmål om stillingen ta kontakt med ass.rådmann Svein Arild Eikemo på mobil 911 68 683 eller på mail: svein.arild.eikemo@gjemnes.kommune.no