Sommerlesfest 15. september

Alle som har vært med på Sommerles kan melde seg på, først til mølla!

Alle som har vært med på Sommerles kan nå melde seg på Sommerlesfesten, der vi får besøk av Askeladden friteater med forestillingen "Ridder Aske møter dragen og trollet". Det blir også premieutdeling etter forestillingen.

Det er ikke eget avslutningsarrangement for deltakere i Gjemnes kommune, men disse er også velkomne til Kristiansunds sommerlesfest.

Arrangementet blir i Helan på Caroline kinosenter, onsdag 15. september kl. 18. Gratis adgang.

Påmelding til Kristiansund bibliotek (tlf. 71575100 eller e-post: bibliotek@kristiansund.kommune.no), oppgi hvor mange som kommer fra hver familie.

Pga. plasshensyn og smittevern ser vi helst at bare en voksen er med fra hver familie, vi kan ha 150 personer i salen.

Ridder Aske - Klikk for stort bilde