Posten - Utkjøring av pakker i Gjemnes

Gjemnes kommune vil informere sine innbyggere om utkjøring/hjemlevering av pakker på vegne av Posten.

Posten har flere pakkeprodukter, der de forskjellige produktene har forskjellig servicegrad.
Produktene bedriftspakke (pakkene merket med BP2), og Hjemkjøring (pakke merket med H2) skal alltid kjøres ut til hjemmeadressen. Dersom Posten ikke finner noen hjemme, er det avsender som bestemmerom vi skal gjøre et nytt forsøk for å få levert pakken hjem, eller om den skal leveres i post i butikk. Posten forholder seg til kunden som sender pakken, da det tross alt er sender som betaler for tjenesten man ønsker skal bli utført.

Vi har også produkt som heter Servicepakke (dette produktet er merket med 3), og blir sendt til post i butikk. For dette produktet kan kunden ringe kundesenteret på 22 03 00 00, og bestille hjemkjøring av pakkene.